2010. július 20., kedd

Navratil Attila Jobbikos képviselő lemondása...

FONTOS!!FONTOS!!FONTOS!!FONTOS!!FONTOS!!FONTOS!!

Mivel én is Idén(2010)-ben a Jobbikra tettem a voksomat, amit már nagyon bánok, de sajnos a többi párt sem "jobb" mint a Jobbik. Bár észrevettem mióta bekerültek a parlamentbe azóta nem létezik a "régi Jobbik" akiket én megismertem és akikre a szavazatomat adtam. Bár P.Imre oldalán és videókon márt kezdtem kapiskálni, hogy semmit nem tudnak ill. akarnak csinálni abból amit megígértek. Aki nem ismeri a dolgokat annak ajánlom figyelmébe a postaimre.com -ot, kisebb keresgélésekkel olvasható elég sok minden...ill. ajánlom figyelmetekbe a videókat...higgyétek el MEGÉRI elolvasni, megnézni!!

ÍME A CIKK:
2010-07-04 nappal lemondtam a Jobbik Magyarországért Mozgalomban vállalt és betöltött tisztségeimről, valamint ezzel a nappal megszüntettem párttagsági viszonyomat is!
Indokaimat nem kívánom részletekbe menően a nyilvánosság elé tárni, így csak néhányat emelek ki közülük.
Mivel a 2009-es Európai Parlamenti választások után a párt felső vezetésbe is jól érzékelhetően megindultak a gyanús beszivárgások, ezért, mint a Nemzetbiztonsági Kabinet elnöke, több alkalommal kértem a Jobbik vezetését, hogy adjon „zöld utat” a kabinet belső védelmi programjának beindításához.


Sajnos kérésünk süket fülekre talált! A 2010-es országgyűlési választások kapcsán politikai ellenfeleink kihasználták a párt sérülékenységét és óriási csapásokat mértek a Jobbikra. Jelzéseinket, jelentéseinket rendre semmibe vette a párt vezetése, és jól érzékelhetően háttérbe szorította kabinetünket, valamint annak munkáját. Az általunk korábban jelzett személyek a mai napig is kifejtik tevékenységüket, amely megítélésünk szerint a nemzeti oldal erodálásához vezet. Ez számomra vállalhatatlan, és a kialakult negatív folyamathoz nem kívánok asszisztálni!
Nemrégiben a Jobbik Országos Elnökségének döntése értelmében a párt letért eredeti útjáról, melyet eddig a mozgalmi jelleg határozott meg, és amely biztosította a Jobbik korábbi sikereit is! A döntés egyik fontos következménye, hogy azokat az elveket is felülírja a hagyományos értelemben vett pártpolitika és a központosított döntési mechanizmus, melyek mögé korábban a nemzeti tábor és annak szavazóbázisa felsorakozott! A Jobbikra eddig jellemző, és a 2010-es választási programban hangoztatott jelzők úgy, mint a - „Nép nevében”, az alulról szerveződés, vagy a szervezeti autonómia - mára szinte teljesen megszűntek.
A radikális párt fokozatosan kezdi elveszíteni korábbi arcát, és a frakció egyes tagjai jól érzékelhetően igyekeznek betagozódni a politikai „elit” közé. Ez komoly feszültségeket okoz a frakcióban, és ennek következményei országszerte kihatnak a szervezetek munkájára is! A negatív folyamat megállítására és visszafordítására nincs elnökségi akarat!
Meglátásom szerint a Jobbik hanyatlásnak indult, melyhez nem kívánom a nevemet adni.

Navratil Attila
A Jobbik Nemzetbiztonsági Kabinetjének volt elnöke,
Pásztói Alapszervezet volt elnöke

FORRÁS: postaimre.com